GRATTIS ÄLSKADE PAPPA

Idag fyller världens bästa pappa år , så i morgon blir det tårta och en massa gott uppe hos dom. Mums!
Grattis<3

Inte min dag idag , har fått världens jack i tummen , blöder fortfarande som en gris. Pekfingret har fått en inflammation så en fet böld har satt sig på mitt finger. Gör ont som fan och den sväller bara mer o mer hela tin. Så i morgon har jag satt min pappa i telefon för att ringa vårdcentralen , detta pga att jag varken har tid eller ork för att sitta en lång telefon kö.
Sen som vanligt när vi ska tvätta , måste jag självklart behöva bli förbannad. Vafan är det med folk , fattar dom inte att deras tvättid är slut en viss tid och att man då packar ut sina grejer så nästa människa får plats med sin tvätt. Det är samma människa varje gång också , det som är så komiskt,.

Slet somvanligt ner hennes tvätt i en vagn så vårat fick plats. När vi är påväg därifrån kommer hon och ber om ursäkt för att hon inte hunnit ta ner tvätten för att det tydligen hade blivit sån panik och pojken hennes hade pinkat i sängen. Men snälla människa , har du alltid panik och pinkar alltid din pojk i sängen just innan våran tvättid ?. Ganska komiskt faktiskt , och det roliga är att jag förstog att det var hon även fast hennes nummer var borttaget.

Inte världens bästa dag direkt.

Tvätten ska snart upp från tvättrummet och in i skåpen , klockan är dock bara 21.20 och tvättiden varar ända tills 22. Så en liten stund till hinner vi se av filmen innan det är dags att göra kväll , springa ut med elton och hoppa i säng.

Godnatt!

Niklas <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback