Hemmakväll

Ligger i soffan och kikar på 50 first dates , haha så skojig film.
Var på hemma kväll förut på Birsta city. Gick o strosade i affärerna , och sen så "släppte" jag av niklas på hobbex medans jag passade på att gå in på hemtex , hittade somvanligt inget där. Det enda jag tror att jag köpt där är 2 dukar för 2 år sen , hehe.  Gick in på hobbex för att hämta niklas men när han ville gå fastnade jag där inne , tyckte det var en ganska rolig affär. Jag är ju lite barnslig av mig ibland.
Gick vidare i några butiker , men efter en stund lessnade vi båda två och tog en fika på möbel ikea. Vi är ju inte sånna här som måste fika på charm så fort man ska fika , utan det duger gott o väl med ikea fikat , och gott är det med.
Två nya tröjor fick följa med mig hem och flytta in i garderoben , och hör å häpna så hängde ja faktiskt upp dom.
Min garderob behöver verkligen storstädas , jag bara slänger in alla mina saker medans niklas har värsta ordningen.

Time to sleep , är ju ännu en dag i morgon. Och då har även halva veckan avklarats! , vi hörs då!

Puss !
Niklas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback