Klantskalle

är precis vad jag är. Hade helt glömt bort att betala en räkning från tradera som skulle varit betald för ett tag sen. Jag som aldrig slarvar med sånt , alltid noggrann med alla betalningar. Slutade iallafall med att ja fick en påminnelse avgift på 50 kr , men vakul!!!! visst det är inte mkt pengar men jävligt irriterande.  Nä jag får fan skylla mig själv när jag är så klantig.

Ville absolut inte kliva upp i morse , ville bara dra täcket över huvudet och skita iallt. Men man har ju ansvar som sagt så det var bara att pallra sig upp. När man väl är uppe så flyter det ju på som vanligt. Det är bara som jobbigast när man ligger i sängen.
Maja for hem för en stund sen. Hon bjöd på lussebullar och så bjöd jag på kaffe . Gott var det iallafall. Även fast icas lussebullar inte var något att hurra för så gick dom ju ner ändå.

Om 2 min börjar sjukhuset , sen kl 20 är det färjan på 5an , 22 är det prison break på 3an som jag så gärna vill se men eftersom vi missat varenda avsnitt så känns det bara onödigt. Får fixa det på annat sätt istället , hehe.
Nu börjar det . Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback