Måndas mys

Efter jobbet for vi hem och lagade korvstroganoff med ris , riktigt musigt blev det.
La omkull oss i soffan . Niklas somnade så då passade ja på att diska , haha alla som känner mig vet att ja inte diskar i vanliga fall , vad har man diskmaskin till lixom ? . Så här diskas det inte i onödan , inte om jag får bestämma.
Diskade undan och väckte älsklingen. Tog ut elton på en långprommis , stannade till på ica och handlade bullar och en choklad kaka (schweizer nöt) , tyckte faktiskt att jag var värd det , haha. Kom hem och kokade lite kaffe , sen hoppade vi ner i soffan och bänkade oss framför färjan. Tycker "humle" håkan är så töntig , han var ju tydligen livrädd för humlor. Haha vilken man va!

Nu börjar hund coatchen (stavning) , riktigt bra program , tycker inte om killen men man lär sig ganska mycket ändå.
Ska bälja i mig kaffe nu , riktigt smart om man vill kunna somna i tid också .
När hund grejset är slut blir det nog sängdax , det är ju som sagt en ny dag i morgon också.

Gonatt!

Niklas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback