Onsdag

Hej!
 Trött o jävlig med världens huvudvärk försöker jag hålla mig vaken en liten stund till.
Dagen har varit rätt så lugn o skön. Gick ner till Niklas jobb när jag hade slutat och så fort han hade slutat for vi på ica och inhandlade dagens middag , kycklingwok.
Maja kom även förbi en stund så vi drack varsinn kopp kaffe. Låg o dega i soffan innan vi tog kvälls rundan. Efter prommisen gick vi in till bert o bettan på en kvällsfika. Gottgottigottgott!

nä ska fortsätta känna mig rädd i ca 20 minuter till (kollar på efterlyst) sen sova . Torsdag i morgon , så skönt så skönt att veckan snart är över. Jag känner mig helt slut i kroppen .

Godnatt!


 Nyss pratat med Linda , har tvingat med henne på sminkparty om två helger.
Ska även tvinga henne/dom  att umgås med oss i helgen , hehe.
Så glad att jag har en så otroligt bra vän som alltid finns där och som jag litar på till flera 1000% ialla
lägen. Tack för allt!

Kommentarer
Postat av: Frida

Gått och dött?:D

2008-11-20 @ 00:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback