bläää för söndag

Det enda +et är att man har ställt tillbaka klockan nu , så egentligen skulle klockan varit 12.
Linda ringde vid 9 (gammlatiden) , hon ville väcka oss för att kl 8 hade vi aldrig varit vaken på en söndag , haha.
Hon är bara för söt. Och snäll , i fredas fick ja deadem och igår fick jag en superfin lila kofta , hon vet att jag älskar lila.
Riktigt fin och mysig var den , tack snälla gumman!. Meningen var nog att jag skulle få det när jag fyllde år men Olsson kan knappt vänta när hon handlat något.
Badade tunna igår kväll , åt super god middag (förätt , varmrätt och efterrätt) , Kvällen var riktigt trevlig. Tack !

Just nu ser det ut som någon kastat in en bomb i lägenheten , det ser allvarligt ut som att vi fått nå damputbrott och bara slängt ner allt överallt. Jag mår så dåligt när det är så här stökigt. Men golvet är färdigt nu och det blev så himla fint. Tur att man har en händig fästman , hehe. Kl 12 börjar tvättiden och det är verkligen på tiden , hela badrummet är överfyllt med tvätt just nu . Jag hatar den här tvättstugan , skit svårt att få tvättider.

Ska snart dra fram min kära vän , dammsugarn. Idag ska det städas riktigt överallt och älsklingen har varit så duktig , han har rensat hela hallen på en massa skit som bara var att slänga och det som var något att ha kvar bar han ner till förrådet. Han har även plockat undan allt i köket och diskat undan alla pannor. Är han inte bara för duktig så säg.

Bjuder kanske på en bild lite senare på sovrummet men somsagt är min dag fullspäckad och jag måste sätta igång nu , ha en fortsatt trevlig dag. Njuuut av sista dagen på helgen!

Niklas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback