Första dagen avklarad

så var även denna måndag avklarad. Dagarna går så fort och det är jag så glad för. Det finns vell inge jobbigare än när 10 minuter känns som en hel timme.Jobbet gick somvanligt bra och vid 15.30 gick ja ner till niklas på jobbet o tog mig en kopp kaffe.
Efter middan gick vi bort till Bert o Bettan(niklas mamma o pappa) , fikade och kikade på lilla Aaron . Jenny o Daniels lilla bäbis. Han är så gudomligt söt och liten. Jag vågar knappt ta i honom för det känns som att han kanske går sönder , hehe. Nä men inte riktigt så men jag väntar nog lite innan jag vågar hålla honom , feg som ja är .

Nu sitter vi och väntar på veckans program av färjan , lustikurrar som är med. Kl 22 är även sässongens första avsnitt av prison break. Vi bad bettan spela in det åt oss för annars kommer vi inte i säng förän efter 23 och det känns alldeles för sent.

Ojoj nu är kl 20 och då börjar färjan. I pausen blir det varsinn kopp te o en massa mys.
Vi hörs !


Niklas ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback