Gammtant!

precis vad ja känner mig som just nu . Redan kl 21 ikväll höll ögonlocken på att slå igen , o ryggen värker som bara den.
Jag tillomed vaknade kl 07.58 i morse , klarvaken! . Vafan är det med mig egentligen , vi som sover bort halva dagarna när vi väl är lediga. Iallafall så klev ja upp vid halv 10 för då orkade ja inte ligga kvar längre. Fixade frukost o drog upp niklas ur sängen. Pallrade oss upp till mamma o pappa , drack lite kaffe o surrade på . For hem till Bert o Bettan , käkade inez med dom + niklas syster , hennes kille o barn. Vart kvar ett tag sen så gick vi hemöver.

Kom hem för ett tag sen från maja o alex , for dit en stund efter middan och tog det lugnt . Så skönt att bara slappa på helgerna när man jobbar på veckorna. Man är fan helt slut när helgen väl är här. Synd att den går så fort bara , söndag i morgon igen och just nu känns det som att helgen skulle behövas hela veckan.
Där sätter ja punkt nu för snart slocknar både jag och Niklas.

GODNATT!

NIKLAS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback