Helt slut

Idag känner jag mig helt slut i kroppen. Den känns lixom som spagetti typ. Jobbet gick bra men jag kände mig typ lelös hela dagen , hoppas inte det är någon förkylning på g . Jag vägrar vara hemma från jobbet.

Sista arbetsdagen i morgon för den här veckan , vad skönt det känns . Efter jobbet i morgon ska vi storhandla och kika på golv till sovrummet. Vi hade sån tur som fick 2000 av mormor o morfar idag. Vi vägrade först ta emot pengarna men dom gav sig inte , hehe. Niklas var först lite skeptisk till golvet men nu vill han . Ska iallafall kika på det i morgon , för man vill ju se hur det ser ut i verkligheten också innan man bestämmer sig. Sen har vi ju inte speciellt mkt tid i helgen heller , för på lördag ska vi bada tunna . Roligt att få vara med Maria en kväll . Jag har ju inte haft lust att göra något för antingen har det inte passat eller så har jag bara varit trött. Så det ska bli kul. Och på lörda på dan ska syster firas och tårta säger man ju inte nej till eller? . Så söndag är egentligen den enda "lediga" dagen då vi inte planerat något.
För i morgon hade vi bara tänkt oss en lugn kväll framför tvn.
Det var nog allt för den här gången för nu ska vi njuta av torsdagskvällen som återstår.
På återseende.


Niklas <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback