mys söndag

Har precis ställt in sockerkakan i ugnen. Niklas säger att kakan kommer bli mycket godare än annars , detta pga att han bakat den. Men bakade var inte det enda han gjorde , han skvätte ner halva köket också. När han väl ska baka blir han som ett litet barn , slamsar o har sig. Han är så söt min älskling.
Det roliga är att halva kakan typ flytit ur formen. Efter att vi hade hällt i smeten i formen upptäckte vi att den var sönder , det läker på ena sidan.Typiskt.

Jag hatar söndagar , man blir så himla deprimerad och det sista man vill är att somna och vakna upp på måndag morgon , hualigen. På onsdag fyller syrran år också. Så i veckan måste vi iväg och handla något åt henne.Måste även hinna prova ut kläder till jobbet som jag inte hunnit med.
koka kaffe o blanda saft är vad jag ska göra nu , ha en fortsatt trevlig söndagskväll!


Niklas är världens bästa älskling :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback