Natti!

Fyfasiken vad trött ja är . Redan kl 18 var jag redo för sängen. Jobbet gick lika bra somvanligt men jag kände mig mest trött och sliten hela dagen.
Igår var det ju som sagt löning, Var i birsta med Linda och Joel. Handlade 3 par skor som jag tänkte visa  men batterina är helt döda i kameran och vi har inga nya. Får försöka knäppa med telefon imorgon istället. Handlade lite andra små saker hem också , en ny lampskärm till sovrummet , en dörrmatta som elton tycker är supergod att gnaga på , det måste vara någon lukt i den . Hände samma sak förra gången när vi hade en sån här matta , som tur är kostar den inte många kronor. Inhandlade en sladd också till "pappers" lampan vi har i sovrummet så nu slipper sladden hänga halft uppe på väggen :P . I morgon måste ja hämta ut paketet från jotex också , ska ringa jenny och höra om hon kan på eftermiddan.

Våra bästa år sidan håller på att göra mig tokig. Vart så glad när jag såg att man kunde kolla på varje dags avsnitt på internet så jag laddade hem nått program man behövde och varje gång händer samma sak. Man hinner se en liten stund och sen när det är som mest spännande börjar den ladda . Blir tokig , jag behöver verkligen se den där serien , visst den är väldigt töntig och långdragen men den har ändå något som gör att man blir helkär.
Ska försöka få igång det igen och förhoppningsvis funkar det nu. Efter det blir det sängen och några timmars sömn . Skönt!

Ni som ska ut och köra bil , kör försiktigt för det är verkligen snor halt ute.


Niklas<3


Kommentarer
Postat av: Linda

ja visst fan e de halt :p

2008-10-29 @ 20:56:39
URL: http://lindaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback