Niklas har blivit morbror för 2a gången!

Var ett tag sen ja skrev , men jag har ingen ork att skriva en massa onödigt här. Men kan skriva lite när ja ändå lyckats logga in.
Först å främst vill jag gratta Jenny (niklas syster) o Daniel till deras lilla pojke . Gudomligt söt och då har jag bara sett honom på bild , Namnet är ännu inte klart så vi får vänta o se vad det blir.
Även grattis till min älskling som blivit morbror för andra gången :D

Jobbat idag och det gick som vanligt hur bra som helst. Jag trivs så himla bra där. Och tiden går verkligen fort .
Så nu har vi precis kommit hem . Ska snart ta o göra någon middag , det kanske bara blir middag för niklas eftersom ja äter kl 14 på jobbet , är inte så värst hungrig när man kommer hem då.

Blev en trevlig helg. Ifredas tog vi det lugnt hemma och myste på. I lördas for vi till Maja , drack vin o kikade på hocky. Eller ja nästan , vi tittade bara 2 sekunder sen så tröttnade vi och spelade lite poker. Men tack för en supertrevlig kväll!

Nä en tupplur på det här så kanske man piggnar till! Hej!

Niklas <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback