Ojoj

vad vi är onyttiiga , vi som sagt att det är förbjudet med godis,dricka o sånt på veckorna. Men förut vart ja så sjukt godis sugen och speciellt på daim. Skulle fara bort på macken o köpa varsinn daim men for upp till mamma o pappa först och då tipsade pappa oss om att ica hade billigt godis för endast 3.90 . Så vi köpte istället en smockad godis påse och nu har vi tryckt i oss en massa . och inte nog med det orkade vi inte göra nån middag idag så vi sprang bort på sibylla och köpte oss ett raggar meal . Usch o fy på oss!

Jobbet gick somvanligt bra idag . Daniel (min chef) sa till mig att han var så glad att han hade hittat mig och att jag var så duktig och att han tyckte det gick så jävla bra för mig. Så kul att höra och jag hoppas verkligen att ja får stanna . Det vore ju guld värt.

Nu ropar både godispåsen , niklas och teet på mig så dags att stänga ner. Vi hörs!


Niklas , 4år o 7 månader idag. Oj vad tiden går fort när man har roligt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback