Underbara fredag

Helgen är på ingång åh så skönt.Efter jobbet for vi raka vägen hem och hämtade pengar till golvet. For in till birsta på KRAUTA , och när vi kom dit var ju självklart golvet slut. Jag nästan bröt ihop så besviken blev ja. Men tjejen var trevlig och erbjöd oss att beställa golvet till samma pris som dom hade det för idag det enda var att det skulle ta 2 veckor innan det kom. Vi bestämde oss för att fundera en stund så vi for på Bauhaus och byggmax men hittade inget som kändes lockande. For tillbaka till KRAUTA . När vi var där första gången såg jag en vagn med en massa förpackningar golv , just sånt vi skulle ha. Tänkte att det är säkert någons. När vi kom tillbaka stod den där vagnen fortfarande kvar. Gick o pratade med tjejen i kassan och hon berättade att det var en kille som lagt undan det men även att om dom inte hade hämtat ut det inom en timme skulle hon lägga tillbaka det. Men jag sa att vi skulle ha det så hon bad oss vänta i 15 minuter i butiken för att se om killen kom . Vi satt där otåligt och hoppades på att den där killen inte skulle kliva in genom entren , och vet ni vad . Han gjorde inte det. Jag kände verkligen hur lycklig jag blev. Snabbt som attan betalade vi och sprang ut till bilen med vagnen , vi rent ut sagt slängde in golvet som nå dårar. Vi ville ju verkligen ha det där golvet och ingen skulle få det. Folk måste ju trott att vi stal det , men det gjorde vi inte!

Nu har niklas lagt lite mindre än halva sovrummet , och fysjutton vad bra det kommer att bli. Nu vill jag se idol och mysa resten av den här underbara fredagskvällen. Vi hörs!


Niklas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback