Helvetesdagen

jag hatar verkligen söndagar , visst det spelar inte så stor roll för mig nu eftersom jag inte jobbar för tillfället :P. Men niklas jobbar ju så :S. Var till stallet förut och gosade lite med skella . Sen for jag o Linda till stan för att lämna vilja till cattis. Ut till söråker där vi surrade med sara och sen vidare hem till Linda o Joel , där niklas , markus o Joel var.
Så vi kom hem för en stund sen :)

Vart en supermysig kväll igår . Satt bara här hemma och hade det skit trevligt. Kvällen slutade vid 1 tiden.
Och idag har vi varit hos niklas föräldrar där hela tjocka släckten var.

Nä nu ska ja dricka lite dricka och sen blir det förmodligen sängen :) . Hare bra , godnatt!


Niklas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback