Ny dag nya tag

Imorse ringde Linda o väckte mig vid nio och då var det bara att kliva upp. Hon hämtade mig och så for vi till birsta o köpte frukost på donken. For vidare till garaget och träffade Joel. Vidare till sörberge och sen tillbaka till garaget igen. Efter det for vi hem till mig , såg våra bästa år , låg i min säng och myste på och så sov vi ett bra tag.
När vi vaknat for vi ut en sväng till söråker sen släppte hon av mig hemma o hon for på jobbet.

För en stund sen kom älsklingen hem och då ville han ha skräpmat av nått slag så det fick bli pizza , kortast att gå , behöver ju som sagt bara gå genom källaren så är man på cosmos. Så nu sitter vi bara och väntar på att pizzan ska bli klar.

Och  i morse ringde skandia daniel mig , blev så glad . Så på fredag ska jag jobba för att lära mig lite innan jag ska börja i oktober. Självklart hade jag tagit på mig jobb i morgon kväll , så får se om dom kunde fixa det på något annat sätt. Det är så jobbigt när man slutar sent på kvällarna sen börjar man tidigt dagen efter. Ja jenny skulle iallafall se vad hon kunde göra så hon hör nog av sig senare.
Nu ska jag hämta pizzan , hörs!

Jag älskar er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback