Rena rama skiten

Får snart ett psykbryt. På 20minuter har internet laggt av 5 gånger. Och lägger det inte av så går det så segt att jag skulle hinna sörberge runt innan jag ens kommit fram till den sidan jag vill.Sånt här skit betalar man 349:- för i månaden , känns som bortkastade pengar och det är inte första gången det händer heller.Gud sånt här gör mig verkligen irriterad. Och bärbara datorn hann vi ju bara få tillbaka så fick vi lämna in den igen så nu har vi nån jävla lånedator.
Man blir bara så jävla trött på allt ibland och speciellt när folk inte kan laga saker riktigt. Den där datorn köpte vi i juli och vi har fan inte använt den mer än fyra veckor  , helt otroligt får man faktiskt säga.
Nä det är fan lika bra att man går och sover för jag blir bara gråhårig av att sitta vid det här skitinternet. I morgon vet jag iallafall vad jag ska göra , ringa internet grejset ! det med basta!

GO
NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback