Söndags middag

Har precis kommit hem från en söndags middag hos mormor o morfar , idag bjöds det på  en skit god kyckliggratäng som jag tjatat på mormor att göra , och äntligen blev det den.
Hade en lugn myskväll hemma igår , är helt slut fortfarande efter finlandsresan. Det verkar som om jag kommit in i någon sovperiod , jag är trött hela dagarna och jag kan lägga mig tidigt på kvällen men ändå sova bort hela dagen efter. Kanske måste börja äta lite vitaminer.Blir iallafall samma sak ikväll , får se o Maja och Alex kommer förbi och myser med oss .
Var på ikea förut med Jenny o Jerry , handlade lite små saker hem .

Iveckan har jag och jenny bestämt att vi ska ha bakdag , baka lite bullar o kakor så man kan proppa frysen full , perfekt när man får främmande och man slipper köpa fika. Nä nu ska jag kika runt på tradera och koka lite kaffe , kanske piggar upp lite.


Niklas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback