stuvade mackaroner

och falukorv blir det till middag idag , mumsigt. Idag har jag varit med pappa mest hela dagen , kikat på bilar på både careta och volvo . Hittade några pärlor faktiskt. Och så vart ja dö kär i en 08,s audi cab. Dra mig baklänges vad snygg den var . Kommer att drömma om den där nu tills den står på parkeringen. Nä , den var så jävla dyr och det skulle jag aldrig slänga ut på en bil.

Är helt besatt av blocket nu också , är så jobbigt när man sitter och letar efter en speciellt sak , och självklart så finns det ju alltid annars när man inte är ute efter den , men när man  väl ska köpa något finns det inte. Samma sak varje gång.

Idag var även min sista dag som arbetslös , eller egentligen börjar ja inte riktigt förän på måndag. Jobbar 0ns-fredag den här veckan sen kör jag igång riktigt nästa vecka , så hädanefter kommer jag jobba mån-fre , 8-15.30.

Nu måste jag börja med maten så den är klar när älskipälski kommer hem , hej då!

Niklas <3

www.mlibergstroem.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback