Tusan också

Undra om det är en förkylning som är på g . Har frysit som en idiot hela dagen och nu kallsvettas jag som en gris.
Och jag vet nog vem som smittat mig ;) aha.

Idag har jag o Linda varit i stallet , ridit och surrat en massa strunt. Efter det for jag raka vägen hem och plockade upp älsklingen . For in till birsta och lagade stenskottet så nu ser rutan ut som ny igen. Medans gubben fixade o trixade med rutan gick jag och älsklingen på cupolen , hann även med biltema , siba , rusta och hööks. Hittade inte ett jota att ta med oss hem . När bilen var klar for vi och käkade på donken. Går inte speciellt bra för mig o Niklas , för det första har vi lovat att sluta äta så mkt skräp mat som vi gör , för det är inte bara 2 gånger i veckan. För det andra ska vi sluta med alla gosaker på veckorna och bara unna oss på helgerna. Och för det tredje , en lång prommenad på eftermiddagarna. Detta funkade i ca en vecka och sen var vi tillbaka i gamla vanor igen. Man slänger bort nå fruktansvärt med pengar på en massa skräpmat , godis , dricka mm. Man klarar sig faktiskt utan sånt och man har i stället något att längta till på helgerna. + att vi vill lägga undan så mkt pengar vi bara kan i månaden eftersom vi har mkt planerat framöver , två saker är att vi förmodligen ska till stockholm till sommaren bara vi 2 + i september då vi åker utomlands med niklas hela familj.
Då är det bara det med orken kvar , vi har somsagt inte värst mycket till ork när det gäller matlagning. Detta beror säkert lite på att vi aldrig vet vad vi ska göra. Hm , måste ta tag i det här nu.

Gud så jag svamlar , tröttar ut er era stackare. Ska fortsätta lyssna på musik nu , kolla på lite gamla bilder och bara tänka på en massa underbara minnen som man både kan skratta å gråta åt. Det blir det sista för mig ikväll sen ska jag sova.
Godnatt!


Niklas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback