usch o blä

Har sån fruktansvärd mensvärk , vaknade i morse av att jag hade så otroligt ont i magen. Kunde inte ens kliva upp ur sängen så Maja var snäll och kom hit med två ipren. Och snälla Jenny kom med alvedon och gick ut med elton.
Hon for på en gång eftersom hon skulle på jobbet så jag passade på att sova ett tag . Så nu har jag nästan nyss kliviti ur sängen , ska äta lite lunch snart och sen duscha.

Igår kväll när jag hade som tråkigast loggade jag in på lunar och läste alla mina gamla blogg inlägg , hela 7 sidor. Skrattade och grät om vart annat. Fattar inte vart åren har tagit vägen .
Hittade några inlägg där jag och niklas precis hade träffats , i början av februari någon gång. + en massa inlägg om alla jaktstugefester mm . Efter alla inlägg var avklarade gick jag raka vägen till sängs , kl var nog vid halv två någon gång.

Idag blir det inte speciellt mkt , ska bara ta det lugnt och vänta på att älsklingen ska komma hem. Nu ska ja se klart våra bästa år . Hare bra !


Niklas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback