Vi bor på en byggarbetsplats!

Och det är inte det roligaste kan jag lova er. Det är inte en enda lugn stund här hemma med dom har gubbarna precis utanför fönstret. Det roliga är att vi knappt kan se ut genom vårat sovrumsfönster , för där har ju smartskallarna ställt två träd.Får se hur länge dom blir här idag , igår for dom inte härifrån förän på kvällskvisten.

Var på birsta ännu en gång igår, känns som att jag flyttat dit. Jag gör ju inte så mycket annat på dagarna än att hänga där. Vi gick en snabbsväng med Linda o Joel och efter det for vi på donken o köpte glass :) . Skjutsade joel till söråker så han kunde skruva , skjutsade hem niklas . For in på ica maxi o köpte hårfärg som jag färgat på linda för en liten stund sen. Och när vi var klar på ica for vi in till stan och tvättade lindas bil och prata lite med byppa som även följde med hem till oss. Var bara hemma en liten stund sen ville linda att vi skulle åka upp till min mamma o pappa och surra. Så där blev vi klar till 1 i natt . Så Linda skjutsade hem mig och så hoppade jag rakt ner i säng.

Nä undra om man ska göra någon nytta här hemma kanske , har ju som sagt fix helg här hemma :)
Vi hörs senare!

Niklas <3



Våran lilla bäbis som inte är så liten längre :) han är ju 1år o 3 månader .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback