Grattis stumpan!

Ska börja med att gratta jenny på 20 års dagen. Fasiken vad vi börjar bli gamla nu allihopa. Dock inte jag och Linda som är minst av alla ;) hehe . Fast inte så mkt yngre för vi fyller ju ändå 20 vi också till vintern.
Tillbaka till jenny . Har nyss varit och hälsat på henne i nya lägenheten. Guud vikken mysig. Vart så avis på den halva "portalen" i väggen och med dom fina spottsen . Det blev sån mysfaktor. Vi satt och surrade ( jag , linda , sickan och Jenny) om allt mellan himmel och jord. Och så bestämde vi att vi skulle dricka vin , lyssna på musik , ha tända ljus och girl talk. Inga karlar med andra ord så niklas och joel får mysa för sig själva ;). Synd bara att sickan inte kunde vara med. Men nästa gång kanske. 
 

Nä , time for bed . Vi hörs i morgon .


Vi tre för 5 år sedan. Fy vad tiden sprungit iväg. Men många roliga minnen
som man kan skratta åt har vi i allafall


Kommentarer
Postat av: Jenny

men så söt du är :) du har ju rätt med den är ju väldigt mysig, typiskt mig :P hehe, apropå minnen ja, vi har ju några som sagt ;)

2009-04-22 @ 00:50:06
URL: http://jnyastrom.blogg.se/
Postat av: bettan

börjar bli mycket vin drickning nu

2009-04-22 @ 19:35:19
Postat av: bettan

börjar bli mycket vin drickning nu

2009-04-22 @ 19:35:41
Postat av: Linda

Ja riktigt synd, men vi får ta nån fler kväll fram över ;) Jag är faktiskt med på bilden också ;P haha ser lite av armen o håret ;P

2009-04-22 @ 22:55:43
URL: http://liindaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback