GRATTIS TILL VÄRLDENS FINASTE

Idag fyller världens finaste älskling 23 år. Vad tiden går fort. Tänk , han var bara 17 (fyllde 18år  2månader senare) när vi träffades. Och nu är han helt plötsligt 23. Han har iallafall fått en massa fint , pengar , kläder , super fin ljuslykta , en skön grej som man har bärbara datorn på när man har den i knäet , golv/trätrall till ballkongen , en ryggsäck så han har när han åker skoter  , mm.
Så nu ska vi köpa nya möbler ut på ballkongen när golvet kommit dit. Kommer bli super fint .


Förutom kalas både i måndags och idag så har vi nyss kommit hem från max med maja , alex och jerry. Vart en sen middag då vi var tvungna att invänta jerry som skulle träna först.
Och nu myser vi framför tvn . Ska förflytta oss in till sovrummet o fortsätta se där innan det är läggdax. Vilket blir snart då klockan redan hunnit bli 21.45. Vart tog den här dagen vägen då ? .


Har inte hänt så jätte mkt under dom här dagarna. Vi har bara haft det lugnt o skönt och äntligen är min andra pencelin kur slut så pepparpeppar är jag bra ett tag nu.

Haré bra , godnatt!


Oj , glömde ju att gratta sickan som tog sitt körkort i går . Vad skönt för dig vännen :) .






Där är ljuslyktan. ´Tyckte den var så mysig. Och niklas älskar ju att tända ljus
bara det är vissa av våra ljus får man inte tända för vissa är för "fina" för det.
Niklas förstår det inte riktigt eller så är det bara jag som är konstig , hehe.
Appropå ljus , skulle ju fråga bettan nu om våra ljus kommit. Men jag och mitt
guldfisk minne vettni

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack gumman :)

Gud vilken fiin ljuslykta :)

2009-04-15 @ 23:44:11
URL: http://liindaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback