Helgen som varit

Lite om helgen
 

Fredag , Var in till birsta och jag köpte en fin tunika , käkade lite middag sen for vi  upp till anders (pappas kompis) , satt och pratade , drack lite vin och hade det trevligt. Vid 21 tiden for vi hem . Kollade på lite tv och myste med Johan som var  här ( systers pojkvän). Hämtade systers på hennes klass träff sen hem till sängen.


På Lördag ringde väckar klockan 7. Var bara att dra sig upp ur sängen och ner till tvättstugan. Varvade mellan tvättstugan och sängen. Vid 12 hämtade linda mig  . Tog en tripp till birsta. Handlade mina efterlängtade jeans leggins , äntligen fanns dom i min storlek. Niklas trodde förövrigt att byxorna var till min lilla syster eftersom dom såg så småa ut , haha .Handlade även en present till jenny som fyller 20 år i morgon , grattis påre stumpan!.
På eftermiddagen for vi till mamma o pappa där det bjöds på god middag . Drack vin och hade det mysigt. Vid 21 tiden begav vi oss till Jennys 20 års fest. Hade riktigt roligt , kvällen blir ju vad man gör den till.
Vid 2 for vi hem och somnade på direkten.


Sen söndag , världens mest deprimerade dag. Tog en  ganska lång sovmorgon. När vi kände oss någolunda pigga for vi upp till mamma o pappa. Niklas körde lite på pappas nya fyrhjuling , (funderar på att köpa den åt han) om han är snäll vill säga ;) . Drog lite ved sen tog vi pärlan o begav oss hemåt.
Linda o Joel kom förbi lite senare . Vi beställde hem kina mat och hade det så mysigt som bara vi kan ha.
Vart en rätt så tidig kväll . Så i morse var man rätt pigg .


Och ikväll har jag haft aloe vera party här hemma. Linda fick lite sålt iallafall . Vi fikade lite och när älsklingen kom hem slängde vi oss på soffan där vi även ligger just nu.
Om inte allt förlänge ska vi  knoppa så man orkar med morgon dagen.


Vart rätt så mkt text nu såg jag så nu räcker det.

Hare bra!

Hittade en bild från i lördags


Joel , Jag , glenn och Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback