Hus!

Hej . Fasiken vad klockan går fort. Är ju snart dags för att borsta tänderna och hoppa i säng. Elle nja nästan kanske.
T'änkte vell bege oss bort mot ica snart och se om vi ska göra nått att äta. Vi åt en ganska sen lunch så det blir nog något enklare.
Igår kväll vara vi bara hemma och mös. Gjorde super god middag som bestog av toast skagen till förrätt. Fläskfile , helstekta potatisar , schampinjon sås och tsatsiki till varmrätt. Vart ingen efterrätt för vi var helt fulla efter middagen . Låg i soffan tittade på film och bara hade det skönt.
Så i morse vaknade jag rätt så utvilad. Tog med mig elton ut och så tränade vi lite. Gick super bra och det märks att han börjar lägga trotset bakom sig , iallafall vissa dagar. Är ju några månader kvar innan han har kommit ur det där helt.
Sen for vi till birsta , handlade en slang till niklas bil , skivor och godis. Sprang in en snabbis på skopunkten och kikade. Ska ta en tripp dit in någon dag och inhandla mig lite skor , jag som redan har så lite skor ;) haha.
Efter birsta for vi till fagervik och kikade på ett hus som vi sett på hemnet. Men fyfasiken vilket område. Varendra granne ser ju precis vad man sysslar med och inte nog med det har man ju knappt något att röra sig på utanför dörren. Nä nå hus i det där området blir det nog inte.For upp till mamma o pappa en sväng , gav flamman mat och vattnade blommorna. På torsdag kommer mina kära hem. Jag saknar dom ganska myycket sen är jag nyfiken på vad dom köpt med sig åt mig och niklas ;)
Nu ska vi traska bort mot ica och inhandla lite käk , det där med traska vette fan . Blir nog röden som får traska mest :P hihi.,

(bloggen är väldigt svårläst ju nu. Det funkar inte att göra rad byten eller något . Vette fan vad det är som är galet men ska be linda kolla på det så fort som möjligt. Stå ut)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback