Lättad

Det har hänt mkt för mig idag , vad det är vill jag inte gå in på. Men jag känner mig så himla lättad över vissa saker.
Det känns som att jag kan släppa det där nu och fortsätta med mitt.

Kom nästan precis innan för dörren. Tog en birsta runda med maja. Köpte sminkborttagning och en skinnjacka.
Sen var jag ute efter den "speciella" vår blusen men tyvärr hittade jag den inte. Jag vet att jag sett den på internet , men vart :O. Så svårt att förklara hur den ser ut men den ska vara typ vit beige med en massa små rosa och bruna blommor. Vad jobbigt att jag ser den framför mig hela tiden och jag vill och jag ska ha den.

Jag ska göra lite kvällsfika åt mig och älsklingen nu sen bara mysa framför tvn och invänta veckans sista dag som är i morgon. Vart i hela friden tar veckorna vägen egentligen ?
Hare bra , puss!




Tack för designen gumman :) , super fin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback