Min nya älskling

Här hemma händer inte mycket just nu. Niklas spelar något nytt xbox spel som han köpte igår när vi var till birsta.
Ska vell snart gå och betala räkningarna , bara det att jag har slarvat bort en räkning , eltons försäkring. Men pappa som är så snäll skulle ringa och fixa det i morgon så det inte blir nå strul. Jag hatar sånt där , vi är så himla noga med alla räkningar och ändå lyckas jag tappa bort den.


Köpte föresten en ny älskling igår. Jag älskar den och är supernöjd med köpet. 3340:- så var den min .
Vart inte så mycke annat handlat igår . Efter birsta for vi till mamma o pappa. Städade bilen som en galning gjorde jag. Det fanns fan inte ett grus korn i hela bilen , men då tog det dock sin lilla tid , närmare bestämt 1,5 timme.
Åt smarrig middag som bestog av bakpära , skagen , grillad fläskfile och rödvinssås . Åt som en häst , fasiken vad gott det var. Vid 22 tiden skjutsade jag pappa och niklas på parken . Plockade upp jenny och så tog vi en sväng i bilen , lyssnade på lite musik och myste. Hämtade upp dom igen vid halv 2 , skjutsade hem pappa sen låg jag och niklas och bara myste i sängen .


I morse när vi vaknade gjorde niklas frukost. Tryckte i oss det och sen for vi till birsta . Kände oss så göra lös så birsta fick det bli.For upp till mamma o pappa sen hem . Busa med elton ute och nu sitter vi här. Måste fundera på nån middag , men frågan är vad som vanligt.


Bilder från idag



 

Min nya älskling . Den är super bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback