Niklas nya liv

Efter en 45 minuters lång och  skön prommenad häckar vi nu i soffan med varsinn kaffe kopp.
Varför gruvar man sig alltid innan man ska ut på prommenad ?. Man hittar lixom inte orken till att ens ta på sig skorna. Det är ju helt underbart skönt att få röra på sig och få frisk luft. Att bara titta på folk och prata om allt mellan himmel och jord är ju också ett stort + . Och älsklingen ska ju börja sitt "nya" liv. Med minst en timmes prommenad om dagen . Inge dricka , inge godis , inge skräp mat . Ja ni förstår , han ska helt enkelt tappa några kilon. Varför förstår inte jag eftersom niklas är fin som han är och inte alls behöver tappa vikt. Och i mina ögon vill jag hellre att niklas ser ut som han gör än en tarm. Men det är hans val.
Samtidigt är ju jag väldigt smal jag med men jag har absolut aldrig gjort något för att se ut så här . Jag äter knappast nyttigt , och jag rör inte på mig flera timmar om dagen. Men det viktigaste är att jag trivs med mig själv och min kropp nu som den är . Så vill niklas gå ner i vikt är det självklart att han ska få göra det.
Han låter så gullig när han "planerar" hur han ska göra och hur han ska äta mm.
Sen har ju Niklas och Alex slagit vad om att den 18 juli ska alex väga mindre än niklas , så den som lever får se.


Usch , jag fattar inte ens vad jag babblar om. Jag som inte hade något att skriva om bara maler på.
Ska dricka upp kaffet , ta en cigg och sen hoppa i säng med älsklingen.
I morgon är det fredag , och då är ju våran vinmystjejkväll ;). Längtar faktiskt. Ska bli roligt att bara umgås vi 3 och prata.
Hare!



Jag älskar dig!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback