Påskägg

Guud vad godis jag har tryckt i mig . Det finns lixom ingen hejd på något. Man bara trycker i sig mer och mer och tillslut känns det som att ja ska sprängas.


Tog en snabb visit till birsta förut. Dock inte på birsta city eller ikea utan en snabbis på boom , arken och ica maxi. Några härliga kuddar och ett aktiverings spel åt elton fick vi med oss hem. Skjutsade hem pappa och så köpte jag och älsklingen påsk ägg till mikaela . Det är hon värd mitt lilla hjärta.


Till middag idag blev det bakpotatis och rostbiff röra. Smaskens kan man säga.
Så jag ska nog ta lite av det om en stund. Så konstigt med min kropp , jag blir proppmätt på 2 sekunder och bara nån timme senare är jag hungrig igen . Knepigt.


Vi hörs senare.


Kommentarer
Postat av: Frida & Alicia

Är du med barn=P

2009-04-22 @ 14:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback