Pencelin x2

Har varit dålig på att skriva dom sista dagarna. Men jag har helt enkelt inte orkat.
Har inte hänt allt för mkt heller för den delen.


Iallafall som kom jag hem för någon timme sedan från ett aloe vera (om det stavas så ) party hemma hos Linda. Köpte en kräm som tar bort pormaskar. Sickan hade använt den och hon hade tammefan inte en enda. Och så bokade jag ett party här hemma hos mig den 20april. Så då får vi hoppas på att någon kommer.


Och i morgon kommer mamma , pappa , mormor , morfar och mikaela hem efter 2 veckors semester. Har varit så avis på dom , 29 grader nästintill varje dag. Guud så skönt. Tur att vi bokar våran resa tillsammans med Linda och Joel snart så man kan se fram i mot det. I och för sig blir det inte förän hösten/vintern 09.Så då firar jag och Linda våra födelsedagar där , hela 20 panner.


Känner mig trött , är nog pga att jag är inne på min andra pencelin kur , usch o blä. Men lika bra så jag kan bli frisk nån gång . Ska ta o bädda sängen sen krypa ner och mysa med älsklingen innan det är dags för veckans sista dag och lite "påsklov" , hela 4 dagar. Bättre än inget!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback