puuh!

Vikken kort förkylning jag drabbades av . Är inte ett dugg snorig nu och känner mig faktiskt rätt så pigg.

Har inte hänt så värst mkt idag . Var riktigt lugnt på jobbet idag även fast det var lika mycket gäster som alltd, jag kanske bara var förberedd med allt , hehe. Idag var även min första dag som "riktigt" anställd . Sköönt må ja säga.
Efter jobbet for vi upp till mamma o pappa och hämtade evelina , körde även hem min bil.
Käkade lite middag med evelina o johan , surrade och drack kaffe. När dom hade åkt tog vi röda faran och for till maria , fikade skitgod kladdkaka med apelsin smak , mmums!
På vägen hem kikade vi in hos linda och joel , och fasiken vad bra det blev med deras nya golv i sovrummet.
Så i helgen ska vi åka och titta ut lite tapeter och dyligt till hallen , blir även nytt golv och så skulle jag vilja ha nya "möbler" i hallen också så allt blir riktigt nytt o fräscht. Iochför sig behövs det ju inte då rummet är nytapetserat i början av 08. Men nu är jag sugen på förändring och det kostar ju inte allt för mkt.

Ska koka lite te och göra kvällsfika. Ska även skicka lite bilder till maja så hon kan fixa o trixa med min blogg lite :=)
Kan ju inte sånt där själv ja men iochförsig har ja inte tålamod till det heller.
Vi hörs senare!
Hare bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback