Torsdag kväll

Tjillevippen.
sitter här med niklas o jerry , dricker lite kaffe o surrar på. Men nu blev det hocky på tv så jag passade på att slänga in ett inlägg innan jag ska plocka undan lite i köket efter middagen.


Har jobbat idag , det flyter på som vanligt och jag trivs fortfarande som fisken i vattnet. Man börjar komma varandra riktigt nära nu så man kan skämta om alla dumma saker och bara jävlas och skratta åt varandra. SKulle någon utomstående se oss skulle dom ju tro att vi var från vettet.  Som idag hade vi världens vatten krig . Helt dyngsur gick jag ner till niklas jobb och bara skrattade för mig själv . Herregud , undra om alla har det så roligt på jobbet som vi har ? . Tror dock inte det men alla borde få ha det så här.


Är så sugen på att köpa mig en ny kamera. La ju det där på is ett tag men nu är jag sugen igen. Så mycket jag är sugen på nu känns det som . Men en sak i taget så ordnar det sig.


Nu ska jag dra mig till köket , usch o blä . Jag orkar inte egentligen men saker och ting måste ju göras.
Vi hörs kanske lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback