Äntligen!

Äntligen fredag i morgon , Efterlängtad dag kan man lugnt påstå.
Inget bestämt i helgen , vad jag vet än så länge . Men vi hittar nog på något skoj med maja och alex .


Under veckan som gått har det inte hänt speciellt mkt . Har bara druckit otroliga mängder med kaffe . Har surrat strunt med maja och bara myst med henne . Niklas har spenderat nästintill varenda kväll i garaget. Men då har jag bara fått mer tid till mig själv , vilket kan vara väl behövligt i bland.


Kom just på att lördag är fullbokad , min kära morfar fyller år så det blir smörgåstårta där som jag gjort på jobbet.
Mums! Även min kära lilla syster kommer hem från en 2 veckors semester i turkiet med bea . Saknat henne som tusan .
Sen till veckan flyttar hon och johan till sin första gemensamma lägenhet , är så glad för deras skull , och det roliga är att vi blir grannar , huset på andra sidan vägen bara .


Ska se resten av american pie nu och sen bädda till sängen . O ja , jag bäddar sängen på kvällarna , är alldeles för trött o borta på mornarna för att ens kunna dra till lakanet .
Hej!




Min fina syster o Johan . Du är snart hemma , äntligen!
Älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback