Dumma jävla 08a

Vet knappt vad jag ska skriva här längre men jag försöker vell med något .
Sitter ändå och väntar på middag som består av strips o korv så några ord hinner jag nog med , hehe .


Ska försöka få upp min slöa pojkvän ur soffan , och käka middag . Efter det vill jag hitta på något med maja och alex , jag behöver min dagliga dos av henne , hihi.
Ska försöka få dom till birsta o ta en fika  , dock är jag nästan för trött för det men mysigt skulle det vara .


Sen kan jag även berätta att en riktigt otrevlig och dryg jävla 08a gjorde mig på riktigt dåligt humör i morse när jag ringde på nordea för att få prata med någon i timrå . Istället vart jag kopplad till kundcenter och fick prata med en stor jäkla idiot . Han sa emot mig hela tiden och var allmänt otrevlig . Och sånt folk ska ta emot oss stackare som knappt vet ut eller in när det är så mycket man behöver veta .
Nä idiot säger ja bara!



Juste , färgade som sagt håret igår , snälla svärmor som hjälpte mig och jag
blev riktigt nöjd om jag får säga det själv  . Kanske bjuppar på en bild framöver
om jag har lust vill säga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback