Im happy

Hej hopp!


Vart timråland igår kväll och idag känner vi oss helt döda. Trött som fasiken och helst av allt skulle jag bara vilja gå och lägga mig . Men vi ska till mormor och morfar så ingen ide att slockna nu när vi ändå ska åka om en stund .
Ikväll får vi se hur det blir . Var ju tänkt att vi skulle gå på timråland ikväll med men just nu är jag och niklas mer sugen på att hyra en film och ha myskväll hemma . Är ju ändå så tråkigt väder . Ja inget bestämt än och det är ju några timmar kvar.


Fick förresten en lila spikmatta av baby igår . Har legat på den både igår och idag . Men man ska ju helst bara ligga max 10 minuter dom 4första dagarna , men smarta jag somnade och vaknade efter 20 minuter , hehe . Men skönt som tusan är det iallafall.


Sen har det hänt en hel del roliga saker i veckan . Måste tyvärr förbli en liten hemlighet tils vidare .

Men just nu känner jag mig så glad och upprymd .


Ska ta och göra mig i ordning , måste ju se ut som folk ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback