Någon som vill köpa en 2a i sörberge?

Ojoj , jag måste ju vara den sämsta bloggaren någonsin. Måste ta o bli bättre , även på bildfronten . För en blogg utan bilder är ju helt värdelös.

Iallafall så är det äntligen helg . Bartömning på holmö som vi missade , buhu.
Men vi hade en rolig kväll ändå . Synd bara att jag är bakis och illamående som fasiken just nu.
Kvällen började hos mormor o morfar med surströmming , mums! (  O ja , jag äter det !)
Därefter for vi tilll mamma o pappa , lyssnade på musik , tror hela gatan hörde . Gick ner till Anders o Malin .
Vart bjuden på en hel del där, och vi 2 tiden cyklade jag och älsklingen hem , en aning rund om fötterna ;) .


Om en stund blir det en sväng in på willys . Måste handla hem en hel del så  man överlever en månad till .
Efter det tänkte vi äta lunch med Johan o Evelina som är på IKEA och handlar upp allt , haha!
Ikväll blir det nog lugnt , tänkte nog mysa med Johan och Evelina i deras  lägenhet .Hjälpa dom att få ordning och packa upp det mesta . Guud vad jag gruvar mig att packa allt vårat nu när vi ska flytta .
Men det är det värt . Känner mig så lycklig just nu och det ska bli så skönt att äntligen få känna sig friare , vilket man inte gör i en lägenhet.

Så är det någon som vill köpa en renoverad 2a , 58kvm. I sörberge är det bara att höra av sig

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vart har ni tänkt att ta vägen då? :) Flytta till större, köpa hus? :) Kramkram!!

2009-08-30 @ 20:11:27
URL: http://emelieth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback