16,5 minus!

Julafton börjar närma sig med stormsteg , och på bara några dagar har det förvandlats till "riktig" vinter ute . Just nu är de 16,5 minus grad ute . Men lite mer snö skulle inte skada .

Den här veckan har bara sprungit förbi och det känns nästan som att jag somnade i måndas och vaknade upp i morse . Helt sjukt , man hinner ju inte med sig alls .
Dock är nästan alla julklappar klara , har bara mormor o morfar , niklas farmor och niklas sista julklapp kvar , sen så . Tycker de är så mysigt när julklapparna ligger under julgranen och skriker efter att  bli öppnade , älskar att köpa o ge  julklappar , och presenter också för den delen . Enda problemet är att jag inte kan hålla mig tills dagen d. Köpte en jäkligt fin tröja till niklas för 2 veckor sedan som egentligen var tänkt att de skulle bli en liten extra julklapp åt niklas , men somvanligt kunde ja inte hålla mig så han fick den direkt . 

Magen kurrar också , kanske beror på att vi inte orkat göra någon mat än . Ska ta röda faran och åka iväg , köpa mat o karra! iih.

Vart så ledsen och speciellt illamående när jag läste aftonbladet förut . Jag mår så jäkla illa när jag ser hur  fruktansvärt dum folk är mot sina djur . Det är för mig helt ofattbart hur man kan göra dom så illa att dom är tvungna att avliva dom . Fyfan för sånna jävla idioter . Önskar dom samma jävla helvete som dessa djur fått uppleva , speciell hunden i aftonbladet som lidit i 11 års tid  .
Jag som får så fruktansvärt dåligt samvete om jag råkar kliva på elton .
Nä ta hand om djuren när ni skaffar dom , det är inte bara att ha kan jag lova er !

Hare bra



Världens finaste bäbis . Skulle aldrig någonsin kunna göra något mot
denna underbara varelse .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback