Är det inte de ena så är det de andra.!

Att man aldrig kan få vara glad en endaste dag eller gång . Är så fruktansvärt trött på precis allt , känns bara som att jag skulle vilja flytta härifrån , flytta utomlands och bo på stranden . Inte äga en endaste pryl .
Förstår inte varför jag och niklas lyckas få otur för hela sundsvalls kommun . Spelar ingen roll vad de är så nog fan så är de vi som får dom sämsta grejerna tex.
Guud , finns inga ord för hur trött o less jag känner mig just nu. Det är ju jul o allt , är det inte då alla ska vara glada....

Just nu hoppas jag bara på bättre tider och att vi för en gångsskull kan få börja ha lika mkt tur som dom flesta.

Godjul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback