Avundsjuka människa!

Varför finns det alltid folk som vill förstöra för än ? . Jämt , jämt , jämt finns dom där avunsjuka jävlarna runt hörnet och bara väntar på bästa tillfälle att lägga in stöten . Dom som verkligen gör allt för att få sin idiotiska vilja igenom. Du tror verkligen inte att vi förstår vad du håller på med . Måste säga att du må vara helt jävla blåst , så skrattretande !. Acceptera att det är så här och lämna dom ifred hädanefter !
Pratar inte om mig själv här, inga missförstånd tack!


Det är
*5 dagar kvar till 20 år
*4 dagar kvar till mammas födelsedag
*4 dagar kvar till odins 1årskalas
*3 dagar kvar till fredag , haha!

Så i veckan måste jag iväg och inhandla lite födelsedags presenter , julklappar måste även inhandlas här inom en snar framtid , har ingen lust att springa på birsta några dagar innan jul då det lär vara helt idiotiskt med folk där.
Men när julrean startar , då kan ni vara säkra på att jag är där , hihi!

Ska återgå till det jag höll på med , snacka skit med Ronja !
Hej<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback