Det börjar närma sig

Min 20 års dag börjar närma sig . Var och köpte en princess tårta förut som jag ska bjuda grabbarna på i morgon på jobbet . Men med mitt minne så skulle det inte förvåna mig om jag glömmer den jäkeln hemma , skulle ju inte bli förvånad för 5öre i så fall .

Funderar på om jag ska vara ledig i mellandagarna , men samtidigt är det inte jätte mkt på jobbet så man skulle ju lika gärna kunna jobba . Men är älsklingen ledig blir det nog så att även jag tar ledigt . Ska fundera lite  på det och prata med daniel i morgon . För det skulle ju vara riktigt skönt att få några extra dagar ledigt .
Guud , vad jag grubblar så mycket på allt . Har alltid beslutsångest , spelar ingen roll om det är skor , kläder , mat eller något annat . Jag är alltid såhär. Ibland blir jag så frustrerad och förbannad på mig själv , haha , inte lätt när det är svårt och så tvärtom.

Och jävla flygplan som verkar ha sin flygrutt precis ovanför vårat hus , tror det flög förbi 10 plan på en halvtimme . Det är inte lite dom låter heller , skulle man stå ute skulle man nog känna vindpusten efter dom , haha .

Nää , undra om man ska förflytta sig till sängen , titta på lite tv och mysa med govovven som redan tagit plats på "mammas" sida . Den lilla fulingen passar på när han vet att det snart är dags för oss att sova . Gosar ner sig helst i mitten och snor åt sig alla våra kuddar .

Natti!



I helgen blir det utgång med tjejerna , bla Jenny ska med :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback