En sann vän sträcker ut sin hand och rör vid ditt hjärta

Känner mig på riktigt bra humör idag . Trots  att så mkt bara går käpp rätt åt helvete . Förmodligen har jag vid det här laget lärt mig att koppla bort allt som bara besvärar oss . Jag orkar inte ens tänka eller bry mig om det längre . Känns inte som att det blir till det bättre ändå så .
Strunt samma , höhö. 

Har varit duktig idag också . Har varit med all återvinning och pantat . Och det är absolut inget jag gör i vanliga fall , det är niklas "jobb" .
Sen har jag plockat undan en massa skrot här hemma . Är saker överallt . Men det är vell så när man inte riktigt kommit i ordning än .

Och sen har jag äntligen ringt o beställt klipptid , så lite  senare är jag fräsch i håret . Synd att tjejen jag alltid klippt mig hos har slutat , buhu . Jag som trivdes så bra med henne . Får vell hitta en ny favorit iställe .

Tillbaka till "arbetet" här hemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback