Love like you´ll never be hurt. Sing like no one is listening. Dance like no one is watching. Live like heaven is on earth ♥





Ska snart ta o hoppa i säng så jag orkar upp i tid i morgon . Blir birsta med maja . Hoppas på att göra stora fynd . Dock har jag hört att årets rea är sämre än tidigare . Men allt måste upplevas med egna ögon .
Annars har det inte hänt speciellt mkt . Vart parken på juldagen , en riktig rolig kväll . Efter de blev de efterfest hos tobbe och vid halv 5 på morron traskade vi ner till oss .
Så igår sov jag exakt  hela dagen , var bara utanför dörren när vi tog en prommis ner till sörberge för att hämta elton och för en max hamburgare senare på kvällen . Så igår var jag inte alls något underhållande sällskap .

Återkommer , natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback