Majsan <3

Har precis satt mig i soffan , men här hinner jag inte sitta länge . Ska snart åka in på sjukhuset och hälsa på morfar som oppererat knät. Ska köpa med mig något gott åt honom så han slipper den äckliga maten som serveras på sjukhus . Att det inte kan vara bättre ändå ?

Jobbet gick som på räls idag , somvanligt med andra ord . Dock är det typ fullt upp hela dagarna , men hjälper man varandra så är det lugnt . Är ju bara två veckor kvar till julafton idag så då blir det 11 dagars ledigt . Ska bli så skönt , är glad  att jag bestämde mig för att vara ledig .
Hoppas att maja är ledig nån utav dom dagarna också så vi kan slåss med allt galet folk i birsta tillsammans .
För på¨mellandags rean vill ja , haha .

Nä , nu börjar klockan dra iväg . Ska packa in oss i bilen nu och möta upp johan som också ska med till moffa .
Tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback