Mamma fyller år idag <3

I morgon fyller jag 20 år , så ikväll blir det party med brudarna , Hoppas att maja kan smita lite tidigare från jobbet så även hon kan följa med . Även  min älskade mamma fyller år idag , så GRATTIS!

Men innan jenny kommer hit så blir det barnkalas vid ett tiden . Lilla odin har ju fyllt 1 år i veckan . Så igår
Var vi och köpte presenter åt honom , överlät det åt niklas , tänkte att han kanske har lite bättre smak när det gäller killar . Och jag är mer än nöjd med presenterna , hoppas att även dom
 blir det också .

Sen lämnade vi in pärlan i går också , men någon lånedator fick vi inte då alla var utlånade . Jag klarar mig inte utan dator , så älskade maja och alex kom upp med en utav deras bärbara åt oss , riktigt snällt gjort .

Var in på arken och vägde prinsen också , 49.5 väger han nu . Så sen i somras har han gått upp från 43 . Tyckte jag också att han såg lite större ut .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback