Payback is a bitch

har precis sett paradise hotel . Äntligen åkte andreas ut . Dock tror jag han kommer tillbaka , eftersom några som åker ut blir jokrar lite senare i programmet . Man vet aldrig , bara vänta å se .

Just nu sitter jag och gruvar mig för att gå utanför dörren. Höll på att frysa arslet av mig när vi for på inez förut . Och när vi kom hem stog tempen på 18,5 grader , helt sjukt!
Kanske ska bädda ner sig i sängen i stället , invänta morgon dagen som förövrigt består av julbord under luchen på jobbet  . Men det är nog inga problem .

Är ju bjuden på fest i morgon också , får se hur jag känner mig i morgon för just nu känner jag mig helt sänkt av förkylningen och på något konstigt sätt är jag alltid som sämst under kvällarna . Underligt eftersom under vissa stunder på dagarna känner jag mig knappt sjuk .

Undra om man ska klä på sig den tjockaste jackan man äger och masa sig utanför dörren till bilen .Och just nu  är ja i stort behov av ett riktigt skoterställ. Ja som inte trodde de skulle bli någon riktig vinter iår , hade ju tänkt att strunta i de helt . Men ja vägrar vara ut med skotrarna i vinter och frysa arslet av mig , därför är de nog bäst att ja köper mig riktiga skoterstövlar också så att fötterna slipper bli förfrusna år ut och år in .

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback