sånt är livet

Har precis sett en gammal film med helena bergström , sånt är livet . Gillar verkligen den människan , är hon med är det alltid bra filmer .
Nu funderar jag på om det blir sängen eller om det blir  en film till , är ju kanon när man har en uppsjö med hur mkt kanaler som helst , finns alltid något att välja på , dock är det svårt om det är flera bra filmer samtidigt och ännu svårare när niklas vill se någon film som jag inte vill se och tvärt om .
Måste ta och koppla in den andra boxern till sovrummet så att det finns nått å titta på .

Niklas syster o micke var här förut också . Spelade wourld tour o mumsa ost o kex. Mysig kväll , tack!

Innan jag bestämmer mig för sängen blir det i allafall en cigg o ett gonatt samtal till majsan .
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback