Värdelös dator!

Sådär , nu är vi hemma igen . Och somvanligt när vi ska hälsa på folk utan förvarning är dom ju inte hemma . Dock så mötte vi evelina efter vägen så vi plockade upp henne och for hem till dom för fika och lite mys . Efter paradise for vi hem och nu ligger vi i sängen , niklas ser på american pie och jag ligger här vid datorn.

Ni som undrar vad jag vill ha när jag fyller år så spelar det absolut ingen roll . Jag nöjer mig med vad som helst , i princip i allafall , hehe . Tycker det är roligt när man inte önskar sig något speciellt , och får något som man inte förväntat sig , en lite överraskning sitter aldrig fel .

Imorgon blir det en snabb  birsta sväng , ska leta efter något "fränt" som niklas säger , till en viss liten krabat som fyller år , eller ja , har fyllt år redan men kalaset är på lördag . Måste lämna in skit datorn också . Har haft den i 1 år och vi har redan lämnat in den 3 gånger , tur att man tog försäkring . Den här gången tänker ja fanimej kräva en ny . Man har ju rätt till det också när man lämnat in den visst många gånger.
Den är ju helt livsfarlig , går absolut inte att ha den i knä för då får man bränn märken , vilket jag redan fått . Och att lämna den på när man åker bort är bara att total glömma för då har vell hela huset brunnit ner när man väl är hemma .

Dags o sova , äntligen fredag i morgon , så skööönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback