Alla hjärtans dag

Hoppas alla haft en bra allahjärtans dag.
Vi har iallafall varit i bängling hela dan , niklas spenderade hela dagen i garaget medans jag var med brudarna ute i det helt otroligt fina vädret. Det var ju helt underbart ute , och varmt.
Har goat med Aaron också. Det kan inte finnas en goare o gladare unge. Så söt han är lillen.
Titta in på
www.Jennyibangling.blogg.se , där finns bilder på charmtrollet.
Jag har  tyvärr inga bilder från dagen. Är inte så roligt att dra med sig en kamera som det inte blir så bra bilder med.
Kanske jenny har några fina , ska höra med henne.

Efter ett inez skrov var vi mätta och belåtna så grabbarna gick tillbaka till garaget och jag o Maria for ner på ica , inhandlade lite gotta och så for vi hem till henne o spela gh. Vid 18tiden kom niklas och hämtade mig. For raka vägen hem , och då helt plötsligt kom jag på att jag skulle baka. Ja jag kommer ju på saker o ting på kvällarna när allt har stängt men som tur va var ju macken öppen. Så jag drog mitt arsle ur soffan bort till macken , inhandlade lite smått där och i samma veva mötte jag Jenny. Surrade med henne och så åkte jag med henne  tillbaka , ja finns det någon latare än mig ? , bor inte flera km från macken direkt.
När jag väl kom hem och hade börjat baka upptäckte jag att kakaon var slut . Gick bort till bettan och hon hade , vikken tur tänkte jag , bara det att hon hade typ 2msk. Så tillslut fick jag blanda ut med oboy. Vilket också funkade . Och riktigt goda blev dom. Fast en aning stora , förmodligen sörberges största kakor.

Nä , niklas har hittat bruce den allsmäktige på 4an så vi ska se på den. Ganska passande att dom visar den idag på allahjärtans dag . Det är nämligen våran första film som vi såg tillsammans. Roligt att han ens kom ihåg det också.
Nu ringde pappa. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback