Bakfull o jävlig

Hade en skit kul kväll igår som började hemma hos oss. Jag , niklas , Linda o Joel spelade guitar hero innan vi gick vidare till jerry där de var fest. Somvanligt är det alltid lika roligt där och det lyckas alltid vara bra folk där på nå sätt. En bra blandning iallafall.
När dom andra drog på krogen var vi inte så värst sugen först . Men vi ångrade oss så vi (jag, linda, Niklas , macke och jonas ) for in på BK . Var väldigt mkt folk ute och det resulterade i bråk ute på gatan hela tiden. Sen en jävla brud som försökte tränga sig före i kön hela tiden. Vi hade stått där i säkert 20 minuter och inte fan släpper man förbi någon då , det var ju bitande kyla ute. Jag o Jonas blev skogstokiga men som tur var slutade hon efter en bra stund, MUPP!
Träffade en massa folk inne på BK som man inte träffat på år o dag känns det som , så det var ju lyckat.

Var på BK tills dom stängde sen vandrade vi vidare till MAX där skjutsen väntade.
Innanför dörren var vi 4.15. Så vi har nästan nyss vaknat. Och nu kom elton.

Blev en massa bilder igår på lindas kamera som jag tvingar henne att lägga in och skicka till mig senare.
Vi hörs sen

Ojoj , höll på att glömma att världens sötaste o minsta syster blir 11år idag. Grattis vännen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback